2010-06-02

nu vill jag ha helg och en hög pengar. jepp, fattig är man. men bio-besöket med min kära sara var värd alla pengar. skratt och nästan en liten tår - så som jag gillar mina tjej-filmer.

ett besök hos kära my och lotta. en promenad till strandbaden med tre ivriga cockerspaniel's och en glass senare stod vi där på stranden och såg på när hundarna badade av sig lite. så mycket mer än så har inte hänt idag, städat klart toaletten uppe. tvättat - men bara en gnutta. besökt min nervösa moster som väntar fyrbenta småungar och som jag tror håller på oh bli smått galen på väntan. även gjort en god fruksallad till mig själv och min kära mamma.

skönt att prata av sig lite till sara. det är som telepati när jag är med henne. hon förstår mig. bara sådär utan vidare. men det är kanske sånt som händer efter 20års trogen vänskap och kärlek.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar