2010-05-09


DET ÄR JU DOM JAG ÄLSKAR
söndag och klockan börjar närma sig kväller. våren har stått och knackat på dagen lång, nu är hon här och värmer med sol & kärlek. vaknade vid halv tio och kände hur den långa gårdagen satt sina spår. ingen bakfylla men trötthet och en öm kropp.

hämtning av världens bästa alma, hämtning av kära mormorn och morfarn, V75 trav, duschning , sminkning med kråkan, 20årsfest och en utgång som totalt sög. men min kära mamma kom och hämtade mig liksom två andra glada, men trötta årsundapojkar. att sova i sin egna säng är det bästa ! men mina drömmar var värre än värst och jag grät och sparkade mig genom natten. som tur vaknade jag innan de blev som värst.
idag har jag varit i skogen och tränat sök med pappa2, hanna och mamsen. bodil fattade inte alls vad vi försökte göra, hon spårade istället för att apportera eller söka leksaker. snacka om ointresserad. men söka, det kan hon! efter skogen blev det fika, även pappa, monica och mats blev med på fikastund ute i solen.

ikväll är det fotbollsträning, vilket jag helt hade glömt och sen glömde igen. söndagar är ärligt talat ingen favoritdag för träning.. men men, vi sätter på ett leende och utsätter kroppen för något den verkligen inte är pigg på - aktivitet. ska även hämta lill öbba i sjö(mygg)vik innan träningen, snäll och lydig som man är!

jag tror jag är kär i att vara kär.
det är ju som då, man känner sig som lyckligast.
vill du bli min vän i livet?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar