2010-05-02

Söndag. 2 Maj. Tvåtusentio.
Ytterligare en helg har gått och denna helg har varit fartfylld lär jag säga. Fredagen blev kanske inte som planerat, jag menar sista april och vi var inte i Färnbo?! Helt galet, men kvällern var toppen trots allt. Slutet var mindre bra, men vad ska man göra.. Men en kväll med kära vänner så vem kan gnälla? Tidigare på dagen begav vi oss till köpis och handlade lite jag, mamma och syster. En promenad med hundarna blev det även innan festligheterna drog igång. Lördagen blev även den i full fart, med ännu ett besök på köpis med Hanna denna gång. Sen blev det Årsunda Idrottsgala och även en sväng till sandviken. Som tur var käre herr Ljunggren snäll och körde in Hanna och mig. Liksom "storebror" Sparring hämtade oss. MEN sandviken gav inte så mycket, trevligt att träffa lite folk. Även var det ju ganska coolt att se Andreas Svensson, eller snarare DREGEN. Shit, ja jag blir knäsvag! Men han är ju gift för tusan och det är mot mina principer att bryta sånt. haha !


Dagen idag har jag inte gjort mycket för världen. Gått en promenad i solen och blåsvädret med mina röda vänner. Vaknade egentligen klockan tio imorse eller ja, kanske halv tio. vet egentligen inte. sen somnade jag om nu på eftermiddagen. trött får man ju vara på söndagar. skitdagar. sen har vi ju i all sin ordning haft fotbollsträning. så jäkla fel gick allt. men men. de skiter man väl i ?

ha en trevlig kväll.
ta hand om varandra.
jo för det menar jag
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar