2010-06-15

en LÅÅÅNG dag, alma vaknade och grät lite men snabbt somnade hon om. när hon sen slog upp sina två bruna igen glittrade dom och vi låg kvar och mös en stund. sen blev det frukost och tv-kollande. jag fick huvudvärk och mådde BLÄHÄ. så vi gjorde inte mkt medans mamma jobbade, kolla tv och rita blev det mest. käkade makaroner och hamburgare, sen tog vi och sov middag. vaknade upp och Kerstin hade kommit på besök, fikade med henne och mamsen. sen satte alma en ny vändning på "skitunge", när hon faktiskt blev en skit-unge. hon och mamma tog sig till Zetterberg's för att leka med Signe och jag började städa mitt rum (som luktade skit!)

det blev käk i Berga hos fam. Holmgren - egengjord pizza, förfärligt gott. men imorgon lär jag bannemig ut och springa.. förfärligt , men det är fan dags!
nu ligger jag här i min nybäddade säng och på tv:n går någe danskt tvprogram. fy vad danska låter fult, jag fattar inte ett ord heller. som turen är så börjar ju SATC strax, sen Two and a half Men - sen kan jag somna.

tänk om jag sabbar allt..
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar