2010-07-01

hade du velat vara min vän hade du aldrig gjort sådär mot mig. du visste precis vad jag verkligen inte ville. men precis det gjorde du. därför kan jag aldrig bli din vän igen och det är ditt eget fel. oroa dig inte, du ska få tillbaka dina kläder..

japp, ett och ett annat pucko det får man ju räkna med. men som hans-olov och jag sa - det är konstigt att det bara blir fler och fler ju äldre man blir. idag är det i vilket fall torsdag och jag ska jobba inatt. därför sov jag till 12. såg igår att jag har bytt åt mig så jag får jobba tre-dagars nu söndag-tisdag... åh herre min. men det ska nog gå ann. men den där tredje natten kommer nog ta kålen på mig! men men, det skiter man väl i.

trots vissa saker som kanske skulle vara jobbiga så är allt toppen. kolla bara ut genom fönstret. det är sommar och konstiga bra saker händer på sommaren.

bruna ögon
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar