2010-07-28

onsdag klockan är halv nio. utomhus kan man faktiskt se den blåa himmelen och några fluffiga vita moln. jag har inte gjort mycket idag, men en vända till valbo med mamsen, syster och min sara. och även ett besök av ingen mindre än malin andersson har jag fått. snackat lite skit, vilket är jäkligt skönt somliga gånger. idag är en sån gång.

gårdagen var en såndär riktigt riktigt bra dag, full av aktiviteter och en lång sovmorgon. en promenad med mina kära fyrbenta, en fotbollsträning, en förfest och så satt vi plötsligt på en buss mot ÖN. som tidigare tisdagar i samma anda så blev det mestadels öl-tältet för min egen del, när man inte är någon hejjare på att dansa. men roligt hade jag endå! mycket med trevligt folk, roligt folk. så tack ni som gjorde kvällen till vad den var. extra tack till brudarna som jag kom dit med. nästa vecka kör vi 3:e gången gillt och hoppas på ännu en lyckad kväll!



nu på fredag hoppas jag också på en lyckad kväll. planerad grillkväll i åkra. inte varje dag, därför lär de ses till att det blir en bra kväll.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar