2010-08-02

tiden bara rusar förbi och jag själv hinner knappt med! snart börjar jag skolan, SKOLAN! helt otroligt. idag har jag även vart och kollat på lägenhet i sandviken. känns bra, känns spännande. jag vill jag vill. kanske kan även jag bli vuxen nu?

annars så var helgen en sån helg som jag tror jag kommer minnas. kalasande både fredag och lördag - fest i åkra på fredagen, riktigt roligt. hoppas att alla andra tyckte att de va lika roligt som jag tyckte! massa spring med hundar och valpar men det gick ju ann, mor & far var ju iväg på kryssning så syrran och jag fick sköta hushållet. vilket vi gjorde ganska bra, speciellt clara som jag för helgen körde lite extra med. tur att hon är den bästa lillasystern man kan ha.


jag förstår inte, inget förstår jag.
ibland lär man välja bara.
jag kan däremot inte välja åt någon
bara säga som jag tycker?
och jag tycker om dig
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar