2010-08-30

jag håller kvar vid känslan för den är underbar. jag kan nog inte ge upp. känslan av att börja skolan däremot är läskig, jag sitter där och försöker lyssna så plöstligt börjar jag tänka på vad jag skulle vilja ha för tapet i köket eller varför inte vart jag ska jobba på utställningen i helgen, blir de priser och plaketter eller något annat? förfärligt vad min hjärna inte är skolvänlig, inte på lååååånga vägar. men de kommer kanske, jag hoppas att det kommer!

jag stupade ner i sängen och somnade när jag kommit hem. innan det köpte jag mig en rostbiff-macka på MAXI och gjorde även ett kort stopp i lägenheten för att smådutta lite med pänseln innan jag insåg hur trött jag var. huvudvärk tycks vara min nya tidsfördrivare. men ack int gnäller jag inte. kanske bara "lite
imorgon går jag as lääääänge i skolan 9.00-10.30 13-16. hu, och vad ska jag göra i gävle mellan 10.30-13?! urk
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar