2010-09-06

känner mig otroligt less på i princip allt. speciellt den här jäkla skolan som knappt har börjat, usch! jäkla strunt. okej det ska inte vara som en vanlig skola, nehe men då behöver vi inte heller flamsa runt och göra massa strunt. ge mig uppgifter så gör jag dom, jag vill knappast åka in till gävle för att leka namnlekar! grr. VET NI HUR DRYGT DETTA ÄR? helvete

min födelsedag var också en skitdag egentligen. inte för att det är något speciellt och mitt tårtkalas har inte ens varit än. men varför ska man behöva gå runt och vara ledsen över inget hela tiden?? Precis så var den 2a september för mig. ja precis så känns det nästan hela tiden...
helgen var bra, jobbig men bra. jobba på utställning är helt okej. man slipper tänka på allt annat. men skönast var det att på söndagkväll få komma hem till mina hundar och somna skönt i min säng. men hotellfrukosten kommer saknas!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar