2010-08-15

Jag har ännu en gång fallit för honom, Emile Hirsch. Hur snygg får man vara? Lords of Dogtown & nu även The Girl Next Door.
En riktig babe och det är med honom jag har spenderat min kväll. Han på tvn och jag framför den. Helgen har varit sömnlös, rolig och händelserik. Jobb från onsdagnatt till fredagnatt. Klockan slog sju och jag fick åka hem ifrån sommarens jobb för sista gången. Sov i två timmar sen åkte jag halv-vaken mot IP för att spela fotboll. Roligt, men roligare hade de ju varit om vi vunnit faktiskt! Men men, livet på en pinne. Gjorde assist på båda våra mål så jag är ganska nöjd.

Kvällern bjöd på fest och musiken var bättre än jag väntat mig. Lite dans, gott att dricka och fint sällskap. Vaknade dessvärre klockan 15 idag.. Ganska onödigt, men tydligen var jag trött! Ringde min vän Sara S och vi tog oss till Lund där vi var ganska ensamma för att prata i en massa och bara njuta av varandras sällskap. Strax efter sex åkte vi åt varsitt håll och jag själv tog mig ner till sjön med mina hundar. Tänk hur vackert det kan vara, sitta där och se ut över vår sjö. Senare blev det käk från Walle's och tv-tittande som sagt.


Skön dag. En bra dag.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar