2010-08-11

jäkla skit ! soffan var såld... har sovit till ett idag, fast vaknat 2 gånger pga. en dryg hund som löper - en hund som gör mig GAAALEN. solen skiner idag, men det gör inte jag. idag är jag arg. men på vad vet jag inte riktigt.

ge mig lördag. då jag har jobbat färdigt för denna sommar och kan invänta dedär bänkarna där man bildar sig. ge mig lite kärlek, kärlek från båda håll. för jag är trött på de andra sorternas kärlek. trots det sitter jag här och hoppas, än fast jag har gett upp? det där sunda förnuftet, jag lär leta lite mer för att hitta de tror jag.

jag fattar ingenting.
/carolin

2 kommentarer:

  1. här kommer massor av KÄRLEK!!!
    <3<3<3<3

    (men bänkar lilla vän - är sen förr haha)

    SvaraRadera
  2. tack den kärleken behövde jag! (angående bänkarna så är det så att Lars W sjunger så i en låt "i bänkarna där man bildar sig" :P

    SvaraRadera