2010-10-21

alldeles förträffligt med helg på en torsdag om jag får säga det själv. supersugen på att köpa mig vin imorgon och försöka lura någon av mina vänner att göra det samma, köpa alkohol alltså. för att sen i gott sällskap bli vild och galen. vildare och galnare kanske det heter? finns det ens ett ord som uttalas "galnare"? men vem bryr sig. det skiter man ju i

tydligen medför trädens nakenhet gammalt groll. varför ska du hoppa tillbaka till mina tankar? ett år nästan och "jag fattar ingenting" fortfarande. är arg. vill inte vara arg. men jag ska fortsätta vara arg.

idag ska min fisk Olga få flytta. jag hoppas hon överlever denna dramatiska händelse, men har hon överlevt mig såhär längr (jämfört med ALLA andra fiskar som jag dödat sedan jul) så lär hon väl klara av en liten flytt. sen ska hon också få nya kompisar. först och främst ska akvariumet städas och fixas. men dessförinnan ska jag ge mig ett försök på att raka Wilma Andersson som för tillfället är grymt snygg med halva ryggen rakad(!?) pga. en rakapparat som jag skulle vilja slänga i backen.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar