2010-10-06

nu har jag bott i min lägenhet två nätter, i måndags sov jag och syster där för hon hade världens senaste innebandyträning den kvällern. och igår sov jag och mina två fyrfotade kärlekar i vårt nya hem. funkade kanoners men ett kök skulle ju aldrig sitta fel. har kämpat som en dåre med att slipa och spackla idag. suck, vill aldrig mer röra en slip (o-el-driven-slip). men nu är det gjort och imorgon ska jag lägga på räserfart när de gäller att måla. förmodar att ja kommer tvingas använda min o-el-drivna-slip, men ack vad gör man inte för att få ett kök?

ikväll sover vi i paradiet - åkra. imorgon väntas skola och nu tänker jag somna till en film. är förskräckligt trött.. imorgon kommer världens bästa jennie hem ifrån Luleå och vi har planerat en myskväll på lördag. jag längtar!

could it be?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar