2010-10-07

nu har jag kollat på varenda jävla blogg som finns känns de som, gått in på facebook 7990000 ggr och bara varit allmänt tråkig denna kväll. ligger nu i min säng, piggare än någonsin och de rycker i benen. men nu tänker jag ligga kvar här tills ja somnar - igen. kom hem idag runt halv fyra -fyra. somnade som ett barn på min obäddade säng och sov i några timmar. därav mitt pigga jag för stunden.

idag har man lurats ännu en gång av skolans "klart som korvspads" schema. kom en halvtimme försent, som tur var man inte ensam om saken. sen blev det en tripp till valbo och mitt favoritställe IKEA. hittade superfina gardiner som självfallet inte fanns kvar. blev lampa till vardagsrummet ialf och en tavla. jag vet , jag kanske inte behöver en tavla till. meen. äh. sak samma. sen tog jag mig äntligen i kragen och åkte till högbo hotell för att boka in tid till spa-besök för mig och mamma. ska bli super mysigt och bra. hoppas jag.

sen blev det lunch med mitt bästa, aka Hanna Öberg på sandbacka park - Shape. målade i lägenheten och sen åkte jag hem till åkra.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar