2010-11-28

Dag 04 - Min bästa vän
Jag har många bästa vänner. Sånna vänner som gör mig lycklig. Jag nämde ju att min mamma är en av mina bästa vänner. En relation som inte kan jämnföras med andra.

Jag har Malin Andersson som alltid lyssnar på mig och mitt tjat, hon får mig alltid att skratta och hon är en sån som jag behöver. Det gör ont i mig när hon är sjuk och inte mår bra, hon förtjärnar att må bra!
Jennie Lövgren Forslund är också en sån som jag verkligen behöver. jag vet att hon finns där när jag behöver henne och samma sak för mig till henne. hon är en sån som jag passar med, som förstår.
Hanna Öberg är en nyfunnen bästa vän, nästan som en storasyster. Det är så konstigt även för det känns som jag alltid kännt Hanna, jag har ju vetat vem hon var och spelat fotboll med henne länge men det känns verkligen som om hon varit min bästa vän hela mitt liv.
Sofie Eriksson min lillasyster i princip, har jag ju kännt hela mitt liv. Alla högtider och steg i livet så finns hon med, alla minnen. Och som sagt hon är som en lillasyster för mig, jag skyddar henne och vill henne allt väl.

Men om man ska utnämna någon till det där speciella personen, som dom säger i Gray's "my person" så är det Sara Södergren som är min person. Vi är två i en. Samma tankar och alltid har hon varit den jag ringer när jag är ledsen eller glad. Jag är sämst på att höra av mig till folk, även sara. Men jag vet att hon alltid finns där bakom mig, för att plocka upp mig när jag faller.

Alla jag har nämnt är sånna som jag vet finns där för mig och jag hoppas dom förstår att jag gör det samma för dom. Jag älskar dom, dom är alla mina personer. Sånna som jag behöver för att sätta fötterna framför varandra och fortsätta gå.

I LOVE YOU ALL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar