2010-11-16

tänk att man kan göra allt i sin makt för att slippa skriva inför det examinerande seminarium som är imorgon. suck. högskolan är dryg. varför ska man använda sig av 100000 böcker som man sedan aldrig mer kommer kolla i? jag hatar böcker, jag har läst tre böcker frivilligt i hela mitt liv. böcker är inte min grej, ni kanske undrar varför jag ska bli lärare? ungar är min grej - inte böcker. ungar. bajs högskola. bajs samhälle, plugga tills man är gammal och gaggig. kul!

kanske inte så possetiv låter det som, MEN det är tisdag och inte ens högskolans konstigheter kan få mig på dåligt humör. tisdagar är kuldagar. mina dagar. idag är en kuldag. bra svenska.

jag är hungrig och det är sent. man ska inte äta såhär sent. men det tänker jag inte bry mig i denna tisdagskväll. jag har bett min mamma om ett gym/bad-säsongskort på badhuset. dyrt men ack vad det skulle uppskattas - jag behöver få tillbaka min midja. min midja behöver få synnas igen. men som någon sagt tidigare, även rund är en "form"
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar