2011-01-11

det känns som jag skriver på ett evighetsjobb. tentan är förfärligt och tråkig rakt ut sagt. jag kommer aldrig någonsin använda mig av individualiseringen av utbildningen eller postmodernism. säg mig då varför jag ska skriva om dem?!

Seminariumet med Bengt var som vanligt intressant och lärorikt. tycker det är jäkligt synd att vi ska byta "klass" och förmodligen inte ha Bengt något mer. livet på en pinne! efter skolan drog jag och Frida hem till henne i Sätra. Frida är en sköning och hon har roat mig hela eftermiddagen, även gett mig hjälp med hemtentan från helvetet. drog mig hem mot Åkra för att fika semlor med bästa Hanna, morsan och syrran (jag tycker inte ens om semlor)

lite fortsatt pluggande, men nu ger jag upp. TAGGA skridskor imorgon! Träningsvärk och skridskor låter ju som en utmärkt kombination - great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar