2011-01-11

jag har BackyardBabies-feber. En släng av Dregen-feber mestadels tror jag. tycker det ska bli härligt att höra Dregens egna musik. nu låter jag som en 14åring igen, men hallå det är väl inte mer än rätt att stå för sin musik? det är ju ganska lätt att vila ögonen på honom också, dendär Dregen.

brottningen var mycket jobbigare än vad jag kommer ihåg. fick en såndär jag spyyyr!-känsla men annars tycker jag att mitt otränade ass gjorde "bra" ifrån sig. Nästa gång ska jag äta tidigare, det är en sak som är säker. Lite komiskt att min gamla BFklasskompis var brottartränaren och fick köra med oss. Men det var som sagt ganska roligt också.
men konditionen och musklerna är då inte på sin plats, det är väl därför man ska stå ut med sånt här - för att komma tillbaka till dendära smärta kroppen som man hade sådär vid skolavslutningen från nian. på onsdag väntar första träningen på konstgräset, DET ska bli riktigt roligt!

idag ringde Maria och på onsdag ska jag få jobba på skolan istället för Elisabeth, super roligt! ska även ha idrott med kidsen, åka skridskor - JAG KAN DOCK INTE ÅKA SKRIDSKOR! eller kan och kan. jag kommer ju framåt och ramlar inte, men det kan jag bjuda på. grabbarna kommer väl varva mig om och om igen! nu ska jag ialf sova. imorgon väntar skola. sen ska jag och Frida plugga en smula, slå våra kloka huvuden ihop!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar