2011-03-11

goddag. klockan är bara halv tolv och jag har hunnit med massor känns det som! vaknade sådär kvart i sju av att Cabus stora huvud puffar på mig, vilket menas som att han tyckte att det var frukostdags. matade alla galningar, tabletter till dom som skulle ha och allt möjligt som ska göras vid frukost. sen började jag städa i valphuset. sen har vi suttit ute nere vid kennelhuset på en bänk och läst. jag och Ria(med sitt huvud mot min rygg och axel) på bänken och alla andra liggandes runt omkring. vad arg man blir när saker händer på fel sätt i en bok, eller ialf jag blir det. riktigt skönt var det i vilket fall att sitta där, tillbakalutad och bara njuta. lite kallt, därför gick jag och gamlingarna in ett tag nu. blir en promenad senare innan det är dags för käk igen. på återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar