2011-03-12

hej hej hej som anders timell skulle ha sagt. idag må ni tro att jag har testat mitt lokalsinne, blev nästan lite rädd efter att ha gått genom några av centrums gallerior för att komma på att jag inte tänkt på hur jag gått. men som tur är har jag ju mitt lokalsinne som sagt. hittade hit till skogen igen och gav hundarna mat. bra sugen på en kall cider men ack det får vänta tills nästa helg! nästa helg ska jag tvinga med någon till kungsberget.

imorgon får jag åka hem, hem till mina egna hundar. nog för att det har varit roligt att vara här (bara lite ensamt) men hemma är ju endå alltid hemma. där hjärtat har sin själ. imorgon får jag även träffa SALLY åh vad jag längtar!! köpte en superfin present till lilltöösen idag när jag gjorde västerås. nu blev jag galet trött. hundarna också, förutom valparna som är ute och busar. ska vila en stund och sen inta lördagsmys. melodifestivalen lär ju endå ses, än fast ja alla vet ju hur kasst denna cirkus varit detta år.
PEACE OUT PEEPS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar