2011-03-10

Omringad av hundar - precis som jag vill ha det. Hundar och ungar då mår man ju som bäst (förutom när man är trött) men faktum är att jag är förvånadsvärt pigg. En annan som brukar känna sig som en zombi denna tid på dygnet.. Kände mig lite illamående när jag vaknade, blev rädd att man blivit smittad på skolan där det pratades om magsjukan.. men nu mår jag bättre. Hundarna och jag sköter oss bra, morgonrutinerna är lite fartfyllda bara. Mat som väntar betyder FREAK OUT för Dewmist jyckarna, inte för att jag kan säga att Guldåkras hundarna är så mycket lugnare men här går det fortare i svängarna.

Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska göra idag! Imorgon ska jag nog åka in till västerås centrum en sväng. Man lär ju se sig om i svealand. nu ska jag äta lite frukost tror jag. på återseende. PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar