2011-04-25

som en berg och dalbana. som en bägare till brädden fylld av vin. vin som snart trillar ner på det vita golvet och ger fläckar. eller ja något sånt. hit och dit. upp och ner. that's life. försöker tränga bort allt som har med skolan att göra, fytusans tråkigt känns det just nu. VFU är som toppen på en morotskaka - underbart. och att vara tillbaka på hig är .. mindre underbart. det är sånt här som får en att tappa gnistan, lärarutbildningen skulle vara mer som en lärlingstjänst. mer praktiskt. mer på riktigt. urk. egentligen skulle jag vilja säga: jag vill inge mer. men det vill jag ju visst. jag vill bara inte plugga mer. jag vill ha ett jobb. punkt. annars känns livet som på topp. björnriket var som alltid lika toppen. jag skiter i dumma karlar(till 99 %) och mår allmänt riktigt bra. bara skolan som tynger. livet på en pinne. / ÅkrasCarolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar