2010-01-08

en bra dag. och mycket roligt har hänt. trots att det inte alls var något speciellt alls. nästan intill inget ledsamt. vaknade av min mobils larm som skrek ut sången:

1, 2, 3, 4

Hey Hey oh...
Hey Hey oh...


It's you and me moving
At the speed of light into eternity yea,




och SÅ var man vaken! hoppa ur sängen för att inte somna om .. sen kom hanna med doris och lite senare tog jag mig frukost. klockan 11 begav jag mig mot sandviken för att agera hårmodell åt hanna . därefter for jag mot "stan" och köpte fisk-medicin till mina fenor. liksom en håv. sedan dess har hanna och mathias varit här på käk och tv-tittande. mycket trevligt !
just nu är jag sådär sjukt otrött och trött på samma gång. så det blir väl att krypa ner under täcket snart. får se vad som sker imorgon, men en sak är säker och det är att det blir lite "glaa-vatten" med goda vänner. hur, var och med vilka? det tar vi reda på imorgon.



btw. hittade denna snygga tröja som jag gärna skulle vilja ha.
jag tyckte den var ap-snygg ialf
har länge vela haft såndär långärmad t-shirt.
men den är dyr....




början på något nytt och underbart
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar