2010-07-18

helgen har gått så segt som en helg kan gå. jobba natt fredag och lördag. suck. turen är ju att jag är ledig nu i tre dagar. innan man ska jobba onsdag-fredagnatt. suck. men på lördag ska jag minsann njuta! kanske man skulla ta och planera in en resa till ÖN på tisdag? det skulla ju inte vara helt fel.

förresten, jag har ju inte berättat - jag har blivit antagen! högskolan here I come, shit. lite läskigt. en sån som jag kan inte något om saker som dessa. men det ska väl gå ann. hoppas på att min hjärna är duglig att börja plugga igen. men ack det kan väl inte vara så svårt, jag har ju endå spenderat större delen av mitt liv redan i skolbänkarna! lärarlinjen blir det i vilket fall, för er som inte visste.


ibland tänker jag alldeles för mycket. huvudet snurrar och jag hittar på alla möjliga orsaker till att saker ska "gå sönder". jag virrar upp allt i en storm och sen kommer jag på hur knäpp jag är. drygskalle carolin.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar